עשרות מיגוניות יוצבו לטובת נהגי התחבורה הציבורית

צבי טסלר No Comments on עשרות מיגוניות יוצבו לטובת נהגי התחבורה הציבורית

בשורה לנהגי התחבורה הציבורית: מעל 80 מיגוניות יוצבו ברחבי הארץ

מיגונית בנתיבות צילום: Nati Shohat/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי ההסתדרות הלאומית וראשי ארגון נהגי האוטובוסים, פנו לראשי משרד התחבורה בבקשה כי יינתן לנהגי התחבורה הציבורית הנוסעים באזורי הלחימה, ציוד הגנה אישי וכן יוקמו מיגוניות בתחנות הקצה.

לאחר פגישה שנערכה בין ראשי ההסתדרות הלאומית וארגון נהגי האוטובוסים עם ראש הרשות לתחבורה הציבורית עידן מועלם, עדכן ראש הרשות את נציגי ההסתדרות הלאומית וארגון הנהגים כי בהתאם להחלטת שרת התחבורה מירי רגב, יוצבו בתחנות הקצה בימים הקרובים מעל ל-80 מיגוניות ברחבי הארץ בעלות של מאות מיליוני שקלים לטובת הנהגים והנוסעים התחבורה הציבורית.

שרת התחבורה מירי רגב: ״מחובתנו לספק הגנה לנהגים הפועלים גם בשעת החרום ומבצעים את עבודתם במסירות. בימים הקרובים הם יקבלו ציוד הגנה אישי, ובהתאם להנחיה שהעברתי יוצבו מיגוניות ברחבי הארץ לטובת נהגי התחבורה הציבורית״.

מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן-זקן: ״נהגי התחבורה הציבורית ממלאים תפקיד משמעותי וחשוב בשמירה על הרצף התפקודי של המשק, בהסעה של חיילים, מתנדבים וכלל משתמשי התחבורה הציבורית בישראל. אנו כמשרד התחבורה פועלים לעשות את המקסימום להבטחת שלומם ובטיחותם״.

יואב שמחי, יושב ראש ההסתדרות הלאומית: ״החל מהיום הראשון ללחימה, ההסתדרות הלאומית וחבריה נמצאים בגיוס לצבא החברתי הגדול בישראל – ‘צו 8 חברתי׳. אנו עומדים על זכויות הנהגים בשגרה ובחירום, יש לעשות את המאמץ המירבי ע״מ לאפשר למשק הישראלי להישאר פתוח ולתחבורה הציבורית חשיבות מרכזית בחוסנו של המשק״.

ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל: "מדינת ישראל נמצאת במלחמה והנהגים נמצאים בקו החזית יחד עם כוחות הבטחון ותושבי העוטף. אנו שמחים כי דרישתנו למתן מיגוניות לציבור הנהגים והנוסעים התקבלה. אנו נמשיך לפעול לשמירה על בטחון הנהגים בכל מציאות בה מדינת ישראל תהיה".



0 תגובות